2010年7月6日 星期二

6/7

finally i can hv a happy night in this week....last night and tonight....

last night crazy steambot in our new house until the midnight....

today continue crazy after class in red box gurney 5pm...wait for kenny and ariel

even we are using alot of money (out of our budget ad><)....

but,maybe next time hard to hv the chance 8 ppl go out "crazy" together...

back to hostel almost 1030pm ad...eat mamak with xiao hui after tat ka back to hostel bath and rest...

tomorrow public holiday, so no need go to collage...can back early?

dunno yet....see wat time i wake up la hahaha~


lingling saw xiao hui evelyn tan ying xiu kenny me ariel nienie ng
and red box


下午回到宿舍可是说是一个人都没有...其他室友去上课了...房里只有我一个

闷起来突然发现眼睛很惨样...拿了双眼皮贴 眼线笔还有遮瑕膏慢慢弄...

眼睛看起来是大了点点...哈哈~~但是黑眼圈就...消失一点点罢了><

三点多I说她跟室友lisa会过来gurney...反正等下也是去唱K...去meet I先~哈哈~

可是我还没把眼睛线跟双眼皮卸掉就下去等巴士><还好给我遇到跟I一样的巴士...哈哈哈~

今天玩到也算瞒颠下下的...回之前买了mcd的冰淇淋来

我 晓惠 跟俊良三个人一起买...虽然不是我最喜欢的mcdflurry...

不过今天又不是因为不开心才买的^^....




我的眼睛有大到一点点吗^^


night all my friends~thx for today...im happy in this two day

hope tat you all will hv a sweet dream~...

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。