2010年4月30日 星期五

30/4

真的很久很久了 我的心脏很久没有受到酱大的刺激了

怎么说呢?我也不懂。。大概可以说

“我变了”“我迟钝了”“以前的我不在了”“我,不是我”

我今天要写什么?有很多 但是我写不出

我已经语无伦次了。。。

我真的太天真太天真了 我以为我可以办到这一切

我以为我可以看着他 我以为我可以顾着他

可是原来我是办不到的 也许是他知道我在看着他

所以他才不想让我担心他 让我为他想破头

但是我真的不能发现了什么但是却不去理会他

我真的办不到 对不起

你可以说我鸡婆 可以说我多管闲事 甚至可以认为我无聊

自己都管不了还想管别人 但是我就是这样

大概是我自己因为经历过 我自己不希望看到别人跟我一样

。。尤其是他

but i was do something wrong....about that relationship..

started from the "jealous", i must perceive that something will be happen soon

but im OBTUSE !!now is already too late ..

im apologize...J...and I also....

i should not be kapoji about this...maybe i should not be care about it too

but now i know im wrong already, i will try to renovate all the thing i hv do

trust me...i will renovate it as soon as i can..

believe me one more time...

today i feel im abit tire,so just cant accept it just know..

now im ok already..i know wat should i do now....

no need to worried about it...

...i was luckily, just now my family din asking me anything..

maybe they know, i wont tell then any about that

that's right!that was me JEAN LOONG, in my family..

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。